Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Φιλιά

Φιλί, το. Ουσ. Το φιλί (ή ο ασπασμός) είναι το άγγιγμα των χειλιών σε μια επιφάνεια. Αποτελεί συνηθισμένη πρακτική των ανθρώπων και μπορεί να είναι έκφραση αγάπης, τρυφερότητας ή σεβασμού. Χρησιμοποιείται ακόμα για χαιρετισμό και αποχαιρετισμό. Το φιλί μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να εκφρασθεί, επίσης, η ρομαντική αγάπη ή η σεξουαλική επιθυμία μεταξύ δύο ανθρώπων. Η λέξη προέρχεται από το αρχαίο ρήμα φιλώ, που είναι συνώνυμο του ρήματος αγαπώ. Γι' αυτό το λόγο, στην καθαρεύουσα και σε αρχαιότερα ελληνικά κείμενα χρησιμοποιείται η λέξη ασπασμός, που αναφέρεται στην ίδια πράξη.

Όσους ορισμούς και να διαβάσω ποτέ δε θα καταλάβω ακριβώς τι σημαίνει ένα φιλί. Ένα φιλί μπορεί να υποσχεθεί πολλά. Μπορεί να είναι παρορμητικό, μπορεί να αναγκαστείς να το κάνεις, μπορεί να το θες τόσο πολύ.
Καθόμουν σήμερα και σιγά σιγά έψαχνα τα μηνύματά μου. Ήθελα να δω που έχω μοιράσει τα φιλιά μου, ποια φιλιά έχω πάρει και από που, κάτω από ποιες συνθήκες και με τι σκοπό. Αισθάνομαι ότι κάπου εκεί τα μπέρδεψα. Σκεφτόμουν πως είναι δυνατόν να έχω δώσει κάποια φιλιά που δεν έπρεπε, πως άλλα δε τα 'δωσα ποτέ και πως άλλα θα τα θυμάμαι για πάντα.
Ήμουν πάντα τόσο χαζός που νόμιζα πως ένα φιλί είναι η αρχή για κάτι παραπάνω, για αυτό που αποκαλούν "έρωτα". Ήμουν πραγματικά ενθουσιασμένος όταν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Ήθελα να χαμογελάσω, να το φωνάξω και να δώσω κι άλλα. Κάπου εκεί όμως σπάει η φούσκα και ο κόσμος μου δεν άντεξε και διαλύθηκε. Δεν ήταν έτσι όπως τα σκεφτόμουν. Ένα φιλί δε σημαίνει απαραίτητα κάτι. Χαιρόμουν τσάμπα. Τις επόμενες μέρες πια δε θα μιλούσαμε ξανά. Κι όλο αυτό ανόητα και χωρίς λόγο. Συμβαίνει συνέχεια. Το έχω συζητήσει με φίλους μου. Εμφανίζονται ξαφνικά στη ζωή σου, σου πετάνε τόσα όμορφα λόγια, ανταποδίδεις, ενθουσιάζεσαι και μετά τι; Τι γίνεται μετά; Αν μου έλυνε κάποιος αυτή την απορία ή θα ήξερα τι να κάνω ή δε θα ξανά έδινα πουθενά το φιλί μου.
Μέχρι τότε θα συνεχίζω να το ψάχνω. Θα προσπαθήσω να καταλάβω τι γίνεται και άμα το βρω θα σας ενημερώσω κάποια στιγμή στο μέλλον.
Μέχρι τότε μην πειραματίζεστε με τα φιλιά σας και μη ρωτάτε γιατί σας τα έδωσαν. Αυτό θα το καταλάβετε στην πορεία. Μην αναλύετε τα πράγματα σαν εμένα. Να κοιτάτε απλά να χαίρεστε τη στιγμή γιατί ίσως, μερικές φορές αυτό είναι αρκετό.
Μια αγκαλιά και ένα φιλί -συνήθως- αποτελεί μια καλή ανάμνηση όπως και να χει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου