Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Ελευθερία (από Ζωή)





Το παρακάτω κείμενο αποτελεί εμπιστευτικό γράμμα το οποίο μου έδωσε μια φίλη μου (μου άρεσε και δεν έχει πρόβλημα να το μοιραστώ μαζί σας).

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ...τι όμορφη λέξη και ακόμη πιο όμορφο το νόημά της. Είναι τόσο ωραίο να μπορείς να κάνεις όνειρα ελεύθερα, επιλογές ελεύθερα, να έχεις σκέψεις & ιδέες ελεύθερες.
Δε συζητώ για κάτι το υπερβολικό αλλά γι' αυτό που δικαιούμαι και μου ανήκει..ένα μικρό κομμάτι ελευθερίας. Να περνάνε τα χρόνια κι εγώ να έχω όμορφες αναμνήσεις απ' αυτά. Χωρίς ελευθερία όμως δεν έχεις αναμνήσεις και κυρίως δεν έχεις ωραίες στιγμές.
Βαρέθηκα να αναρωτιέμαι γιατί κάποιοι γεννήθηκαν και μεγάλωσαν σε ένα περιβάλλον που απλόχερα τους χαρίζει την ελευθερία και σε εμένα όχι. Εγώ δεν την αξίζω? Κάθε άνθρωπος την αξίζει αλλά εγώ θα πρέπει να αγωνιστώ για να την αποκτήσω. Θα πρέπει να κάνω ανθρώπους πέρα, να ξεκινήσω μια νέα ζωή.
Ναι, αυτό που χρειάζομαι είναι μια νέα ζωή.  Ζωή, γεμάτη αισιοδοξία, χαρά, ελευθερία, πραγματική αγάπη, φίλους, ανθρώπους που θα με αγαπάνε αλλά γι' αυτό που είμαι πραγματικά. Θέλω τόσο πολύ να εμπιστευτώ ανθρώπους, να πιστέψω σε αυτούς. Κυρίως θέλω να πιστέψω σε 'μένα. Θέλω να ζήσω.
Με την καταπίεση το μόνο που νοιώθω είναι να πνίγομαι..
Και έχω δύο επιλογές:
Ή να μείνω εδώ και να με πνίξουν ή να φύγω και επιτέλους να ζήσω.
Και στις δύο περιπτώσεις σε θέλω δίπλα μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου