Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Παραδέξου το.. κι εσύ έχεις φόβους...
Έχεις μυστικά που θες να παραμείνουν ως έχουν...
Φοβάμαι το σκοτάδι, τη μοναξιά...
Ίσως και την απόρριψη...
Την αποτυχία..

Είμαι ένα απλό παιδί...μα όχι ίδιο με όλα τα παιδιά της ηλικίας μου..
Αν δεν το πιστεύεις γνώρισέ με..
Όμως όταν μου μιλάς να με κοιτάς στα μάτια...
Να μην μου κρύψεις την αλήθεια...

Τη νύχτα που δε θα μπορείς να δεις αγγιξέ με..
Το αγνό σου άγγιγμα μόλις νιώσω θα καταλάβω ότι είσαι εσύ...
Θα γίνεις δική μου...
Θα νιώσεις το χτύπο της καρδιάς μου..
Θα τον ακούσεις και ας είναι στο τέρμα η μουσική..
Θα με ερωτευτείς και θα ζήσουμε μαζί σε ένα πύργο με 

έναν κήπο γεμάτο λουλούδια που θα φανερώνουν 
την ομορφιά της ψυχής σου..

Κι όμως..θα σε κλέψω και θα σε πάρω πάνω στο άσπρο άλογό μου..
Αν δεν το πιστεύεις κοίτα με στα μάτια και δες πόσο σε θέλω..
Δες την αλήθεια που σου φανερώνει η ψυχή μου..

Εγώ είμαι αυτός
και σκοπός της ζωής μου είναι να φωτίσω κάθε σκοτεινό σημείο..
Να χαρίσω χαρά και συγκίνηση..
Να δώσω νόημα σε αυτή...
Να σου δώσω όλο μου το είναι..

Σε θέλω δίπλα μου σε αυτό το ταξίδι...
Να δώσουμε χρώμα και να καλύψουμε το μαύρο..
Δίπλα μου για μια ζωή..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου