Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Teenage Dream

Είναι αυτές οι νύχτες που συνήθως κατά τις 12 και η ώρα εγώ κάνω έναν μικρό απολογισμό. Για το τι στόχους πετυχαίνω και πόσους έχω ακόμη. Κάθε φορά όμως που κάνω και ένα νέο όνειρο, σχέδιο, πρόγραμμα, ξεχνάω αυτά που έχω καταφέρει και είναι σα να αρχίζω από το μηδέν. Στα 19 μου χρόνια αρχίζω να ζω αυτό που λέμε "εφηβικά όνειρα". Αυτό που θες να περνάς όμορφα, να γνωρίζεις νέα σημεία, νέο κόσμος, νέα μυαλά. Αυτή η εμπειρία έχει σχεδόν - αν όχι περισσότερο - της ίδια γεύση με μια γρανίτα στο ζεστό κέντρο της Αθήνας.
Εσύ μπορεί να πιστεύεις πως είναι αργά για αυτές τις όμορφες στιγμές. Εγώ νομίζω πως είναι η κατάλληλη στιγμή. Η φοιτητική ζωή.
Δεν έκανες όνειρα; Δεν ήθελες να πετύχεις τόσους στόχους; Δεν απογοητεύτηκες όταν προσγειώθηκες στην σκληρή "πραγματικότητα";
Θες να σου πω κάτι; Εμένα δε θα αφήσω κανένας να μου κόψει τα φτερά μου. Πάντα θα θέλω να πετύχω κάποια πράγματα. Όποιος σταθεί εμπόδιο θα τον πολεμήσω. Θα πέσω στη μάχη κι ότι πετύχω. Δε θέλω να γίνω άλλος ένας από εκείνους που γυρνάνε από τα γραφεία τους εξουθενωμένοι και κάθονται σε έναν καναπέ με μπύρα και πίτσα για να δουν ποδόσφαιρο. Δε θέλω να μπω σε αυτή τη φυλακή.
Ειδικά στις μέρες μας όλοι με κοιτούν περίεργα όταν τους αποκαλύπτω τα σχέδιά μου. Κι εγώ το κάνω στον εαυτό μου. Αλλά το θέλω τόσο. Θέλω να απαλλαγώ από τα τετριμένα. Θέλω κάτι που όταν διψάω θα είναι εκεί για να το απολαύσω.
Θα σου πω πως έχει σύντομα: Ή κάνεις όνειρα και πετυχαίνεις έστω και μερικά ή δεν κάνεις και δεν πετυχαίνεις τίποτα.

Katy Perry - Teenage Dream

2 σχόλια:

  1. Ωραία τα λες φίλε!Μακάρι να μην αλλάξεις γνώμη σε 10-20 χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσωπικά θα ήθελα να μας πεις τα ίδια τα όνειρα σου. Δείξε μας τις εικόνες που το μυαλό σου δημιουργεί για να σε γνωρίσουμε καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή